Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

Γυμνάσιο



Παρουσίαση 9/2016

Οδηγίες για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο για το σχολ. έτος 2016 – 2017 (15/9/2016). Το έγγραφο αυτό αντιστοιχεί με ΠΣ.

Οδηγίες για τον εκπαιδευτικό (γενικό πλαίσιο)

με βάση την 145329/Δ2 08-09-2016. Η τρίτη ομάδα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα “Τεχνολογία–Πληροφορική”... Στα μαθήματα της τρίτης ομάδας δεν διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία... Στα μαθήματα της τρίτης ομάδας βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου... Στην περίπτωση που εξάγεται για μαθητή απορριπτικό αποτέλεσμα σε κλάδο μαθήματος και ο συνολικός βαθμός στο μάθημα ως μέσος όρος των βαθμών των κλάδων είναι επίσης απορριπτικός, ο μαθητής αυτός παραπέμπεται μόνο στον κλάδο του μαθήματος στον οποίον υστέρησε... τη δεύτερη εξεταστική περίοδο (τέλη Ιουνίου) στην οποία διεξάγονται επαναληπτικές εξετάσεις σε όσα μαθήματα έχουν παραπεμφθεί μαθητές. Για να δείτε όλο το έγγραφο


Από το ιστολόγιο αυτό σας παρουσιάζω 2 εργασίες 3 εκπαιδευτικών Πληροφορικής που δημιουργήθηκαν για την αξιοποίηση του Scratch στο Γυμνάσιο. Οι εργασίες αυτές έγιναν με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών και θεωρώ ότι είναι πολύ καλή δουλειά που μπορεί να φανεί χρήσιμη και ως γνώση και ως υλικό. Scratch το περιβάλλον και Scratching στο Γυμνάσιο.  Φυσικά είμαστε στη διάθεση σας για να κάνουμε βελτιώσεις στο αρχικό υλικό.

Παρουσίαση 9ος/2015

Βιβλία και ασκήσεις από την Κύπρο

Άρθρα για εκπαιδευτικούς

ιστολόγιο για Ερευνητικές Εργασίες

Δραστηριότητες με τη μέθοδο Project

Νομοθεσία σχετικά με την Πληροφορική (9/2013)

Unplugged δραστηριότητα για δυαδική αναπαράσταση (Β' Γυμνασίου)

Προτάσεις για λογισμικά 1 και 2

Τι είναι το Internet;
Εγχειρίδιο Ασφάλειας στο Διαδίκτυο (e-book)
Μαθητές και κοινωνική δικτύωση

Εργονομία ΗΥ: τα απαραίτητα

Scratch (Ελληνικό βιβλίο για δημιουργία παιχνιδιών)
               ελληνικό βιβλίο για εκμάθηση του scratch &
              έτοιμες δραστηριότητες με Φ.Εργασίας
              Βιντεομαθήματα για Scratch 2

Python (Ελληνικό βιβλίο για δημιουργία παιχνιδιών)

Επεξεργασία ήχου με Audacity (βασικές οδηγίες)
Επεξεργασία εικόνας (Gimp) (οδηγίες) 1 & 2
      έκδοση Gimp για τους λάτρεις του Photoshop
      On line, εύκολο Picadilo
      Sumofm (online, δωρεάν, Ελληνικά)
  
για δημιουργία Comic
    Toondoo (βίντεο)
    ComicBuilder
    Bitstrips εκπαιδευτική χρήση -οδηγίες  
 
Χρήση του Gamemaker
    βίντεο

Χρήση του StoryTelling Alice
     βίντεο

Glostster
    μαθαίνω τη λειτουργία του βλέποντας ένα
    πως λειτουργεί παρουσίαση και μια πιο αναλυτική
    παράδειγμα (πως λειτουργεί μια μνήμη flash)
 
shotclip
    για δημιουργία μικρών βίντεο, εύκολα και με τη χρήση προτύπων

Voki
   εκπαιδευτικές χρήσεις


Wikispaces για συνεργασία μεταξύ σχολείων
   Σενάρια αξιοποίησης wiki στην εκπαίδευση
   οδηγίες για τον εκπαιδευτικό
   Προτάσεις από συνεργασία εκπαιδευτικών
   περισσότερες προτάσεις
   προτάσεις από την Κρήτη


Δραστηριότητες Πληροφορικής (χωρίς υπολογιστές)
   για αυτούς που δεν επαρκούν τα εργαστήρια

Appinventor δραστηριότητες από τους συναδέλφους της Χίου

Κodu
  Βιβλίο και βιντεομαθήματα για δημιουργία παιχνιδιών στα Ελληνικά

Karel -δομημένος προγραμματισμός με το ρομπότ Karel 
  το λογισμικό

Διδακτικά σενάρια

Χρήσιμες ιστοσελίδες

e-Twinning εξυπηρετεί στο να νοηματοδοτήσουμε σημαντικά τμήματα του ΠΣ με ασφάλεια

e-selides πολυμεσικό υλικό για σχολικές γιορτές νοηματοδοτεί τμήματα του ΠΣ όπως οι παρουσιάσεις με την οργάνωση των σχολικών γιορτών από τους μαθητές

Εργαστήριο Πληροφορικής και λογισμικά σχολείων (ΤΣ)

Εκπαιδευτικά βίντεο

http://edutube.org/
http://teachertube.com
Λίστα με ιστοσελίδες
WatchKnowLearn
Schooltube

Προτάσεις για τη διδασκαλία της Πληροφορικής από συναδέλφους


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου